Gondolatok

2010.09.16. 09:51

Újabb elégtelent kaptam életem ellenőrzőkönyvébe. Ha így haladok, hamar betelnek a lapok, és nem tudom mit kezdek majd.

Eközben pedig kapom az észosztást, hogy milyen könnyű állást keresni akár Debrecenben is. Persze ezt olyan emberek mondják, akiknek vagy már 1-2 éve van munkahelyük, vagy még egyáltalán nem is próbálkoztak ilyesmivel. Sok helyre beküldtem a szakmai önéletrajzomat, 2 nyelven is, de vagy nem kapok visszajelzést, vagy ha mégis, akkor csak negatív válasz jön. Ez így nem fog menni. Persze nem adom fel, de ennyi idő után lehangoló, erősen morálromboló, hogy semmi siker. A rohadék pénz pedig kellene nagyon, főleg ha jövőre ilyenkor már Norvégiában szeretnék lenni. Folyamatosan azon kattog az agyam, hogy mit tegyek, mi lesz, mit kellene tenni. Igen frusztráló helyzetem és a non-stop stressz még az én kötélidegeimet is megkezdheti akár. Na nem mintha attól félnék, hogy megtébolyulok. Szóval sürgősen megoldást, kiutat kellene találnom, mert az idő homokja egyre csak pereg. Óðinn mostmár tényleg adhatna egy kis útmutatást, ahelyett, hogy csak akadályokat dobál elém, és folyamatosan próbatételnek vagyok kitéve.

süti beállítások módosítása