Nehéz kezdet

2009.09.19. 18:16

Szóval végre nekem is elkezdődött az egyetem mint minden más nomrális embernek. Volt szept. 11 is, mégsem dölt össze a világ ahogy az Amerikaiak fele megjósolta. Rendben,csendben zajlik a suli ( értsd: kurvák, piálás, minden ami a csövön kifér ), és persze ennek megfelelően akadnak vicces kellemetlen vagy éppen kimondottan szar helyzetek. Egy ilyen kellemetlen sztori pont velem esett meg amit nem általlok megosztani veletek.
Tehát: a suli kezdete elött mint minden normális ember tanszereket vásároltam. Füzet. toll, egyéb felismerhetetlen kütyük használlhatatlan halmaza. Ezekre azért volt szükség mert hát hiába nem látszik, tanulok ám én, a tollakat meg szeretem elrágni, elhagyni stb. Pont ezen elhagyás mániám miatt vettem egy új tolltartót is amire Red csak annyit mondott:
-Végre eltünt az a másik retek szar?
Nah mind1 én azért örülök neki hogy van, nem tünnek el tollaim. Édesanyám viszont, valahogy ezzel a tolltartóval nem barátkozott meg igazán. Minden holmimat amit a szobámban talált, erőszakosan bele akart helyezni, hiába mondtam neki hogy ebbe csak írószerszám való.
Persze előbb-utóbb győzött az ész ( értsd: addig üvöltöttem amig el nem menekült édesanyám előlem), tehát én részemről le is tudtam ezt a problémát.
Csak hogy a probléma nem tudott le engem. Csupán kivárt. Egészen a hétfő reggeli órám kezdetéig. Ott ugyanis leültem a padba, két csinos lány pedig rögtön mellém. Láthatóan elsősök voltak és nagyon nem találták a helyüket. Kérdezgettek, én válaszolgattam. Majd az egyik kért tőlem egy tollat.
Én kinyitottam a tolltartómat és a Legnagyobb Alkotóművésznek hála ott két csinos csaj szeme előtt kiesett belőle egy GUMIÓVSZER.
Persze én majd elsüllyedtem, de a csajok rákvörös színét is emlegethetném, leginkább mégis két személynek köszönném meg ezt az aranyos kis nüanszot. Édesanyámnak, aki oda tette az említett óvszert, és persze Istennek aki megrendezte ezt a jelenetet.
Isten utál minket, én már csak röhögök rajta :)
 

süti beállítások módosítása