Egyre hülyébbek a kölykök

2009.08.31. 01:13

Utálom Harry Pottert. Utálom a filmeket, de mégjobban gyűlölöm a játékokat. A könyv meg NEM-ÉR-DE-KEL. Pár évvel ezelőtt néztem, ahogy a 6-7-8 éves unokatesóim játszottak az akkori legújabb idétlen HP játékkal. Legszívesebben lerúgtam volna a monitort. Nem is csodálom, hogy a korukbeli, meg fiatalabb kölykök nagy része ostoba tökfilkó.

A HP játékban nem volt egyéb feladat mint mászkálni, ugrálni, meg rákattintani egy-két szarra, aztán a kis HP figura lökött egy abrakadabrát, és meg volt oldva a dolog, a kölykök meg felszabadultan örültek-kacagtak, hogy mekkora királyság volt megoldani a küldetést. [Nem tudom mit reagáltak volna, az üveges tekinteten kívül, ha eléjük lökök egy Commandos utolsó pályát] Hát én 6-7-8 éves koromban Dune 2-ztem, Warcraftoztam, Settlerseztem, Maniac Mansionöztem, Quest for Gloryztam, stbstbstb. [Persze akkoriban is meg volt az, hogy egyesek leragadtak a Nintendonál, és nem azért mert nem volt pénzük PC-re, hanem mert sérült hülyék voltak] Ezekhez kellett azért valamennyi ész, türelem, meg persze idő. Ebben a kurva rohanó világban meg már nem is csodálkoztam, mikor pár évvel ezelőtt Karácsony körül az unokatesómmal Need for Speed Underground 2-ztünk, és a kiskölyök szinte hisztizve üvöltötte hogy MIKOR LESZ MÁR NITRÓ?!?!?! Mert nem tud előzni, csak "nyomná a gázt", hiába van hátra még vagy 4 kör a 6-ból. Hát ezek a kis szarosok mindenhová sietnek. Jó persze amikor én voltam kölyök, még nem voltak olyan nagyondurva grafikájú játékok, viszont akkoriban egy játékprogramnak kellett valami értékes tartalom is, hogy megfogja az embert. Pár hete beszélgettem egy ismerősöm öccsével játékprogramokról. Mondtam neki, hogy per pillanat egy régebbi játékkal tolom, erre ő kiröhögött, hogy az ezer éves, meg milyen szar grafikája van már! Úgy leosztottam a kis taknyost, hogy csak pislogott. Mondtam neki, hogy ha már egy játék nem csilli-villi, hozzá sem nyúlsz? Ennyi eszed van kis szaros. Elhiszem, hogy a legújabb Transformers játékot őrjöngve, habzó szájjal végigtolod, de baszdmeg, abban irányítasz meg hentelsz. Egy kis Baldur's Gate-hez vagy Day of Tentacles-hez kevés eszed lenne, és öt perc után a google-t túrnád cheat után. Mondjuk attól kaptam majdnem agyvérzést, amikor elkezdtünk szerepjátékról beszélgetni. DnD-re rávágta: "Jaja, az olyan mint a Lineage, mi? Áhh a WoW-ot jobban szeretem." Itt felálltam, és inkább lementem a legközelebbi presszóba egy sörért, mert azt hittem megfojtom a kölyköt. Ezeknek már fantáziájuk sincs szerintem, mert mindent a számítógépes grafikai megvalósításban látnak a modern animációs filmeken meg játékprogramokon. Tehát az ork az úgy néz ki mint a WoW-ban, a varázsló az biztos köpönyeges-varázspálcás, mint Harry Potter, a robot meg tuti mint Optimusz Fővezér.

Rühellem a kölyköket, meg az egész agyzsugorító szar játék- és filmipart. Komolyan mondom, ez az egész csak IQ rombolásra van, hogy a társadalom csak hülye embereket termeljen, azokat meg szépen át lehet vágni, hogy a megmaradt néhány okos jó pénzeket meg agyatlan, befolyásolható rabszolgákat kaphasson. L. Ron Hubbard is ezt csinálta, meg a többi szcientológus seggfej, csak más módszerekkel. Hát ezért nem fog majd [sok év múlva:P] az én fiam a Harry Potter sokadik részével játszani, mert orrbacsapom, azt megmondom neki, hogy majd akkor csinálhatja, ha sakkban, vagy Ultiban hazavág ENGEM.

süti beállítások módosítása