Nemrég beszéltem msn-en egy ismerősömmel. Nem akarom megnevezni, bár ha ő olvassa ezt a postot, nyilván magára ismer. Mocsok módon felidegesítettem magam azon, hogy a vizsgaidőszak kellős közepén lezavartunk egy beszélgetést, ami nagyjából arról szólt, hogy jövőhéten kedden ráérnék-e átmenni hozzá gémelni. Mondtam, hogy meglátom, 15-én hétfőn vizsgám van, meg 19-én pénteken is. A péntekire meg ugye még szart sem tanultam, ezért meglátom majd, hogyan haladok vele, azt ha megy a dolog, akkor kedd este 7 körül talán tolhatunk egy kis játszmát. Na de most egy laikus kérdezhetné, hogy mi ebben a bosszantó? Ezért folytatnám tovább: a srác rámszólt, hogy de ugyan, gondoljam már végig, "mert akkor kedden játék és mészárlás". Na itt akadtam ki. Szerencsére nem oltottam le keményen, csak elmagyaráztam neki, hogy ez bizony nem végiggondolás kérdése, mert nekem tanulni KELL és kész. Egy spanomra, aki hasonló véleménnyel bír erről a srácról, mint én, ráírtam msnen.

[...]

Zael üzenete:
*ez egész nap wowozik, az anyja pénzén a ...-ból rendeli a méregdrága japán kaját, szopatja néha XY-t amikor ráér
*meg engem kínoz a hülye kérdéseivel
Red üzenete:
*gazdagnak kellett volna születni faszom
Zael üzenete:
*gondolom unatkozik, és ilyenkor mindenkinek ugrania kell, hogy ő szórakozhasson

Na ugye és itt jönne a lényeg. Nem irigylem én a gazdagokat, sőt, nem is gyűlölöm. Csak akkor, ha hülyék. De akkor viszont csak gyűlölöm őket. Tapintatlan, intoleráns, csak a saját érdekeit tartja szem előtt, mert ő megteheti, meg ki van nyalva a segge. Egész nap a seggén ül, kibulizza, hogy az egyetemre ne kelljen bejárnia. Mondjuk amúgy is kibukna, mert elég buta. Emellett persze no-life WoW függő. Hát én inkább nem akarok gazdag lenni ilyen handicappel. Tehát valójában azt nem bírja felfogni, hogy nekem igenis kurvára fontosabb a tanulás, mint az, hogy enyhítsem az unalmát, és füttyszóra ugorjak, dobjam el a jegyzeteimet, majd menjek át a lakására, mert milyen kurvajól fogunk szórakozni. Mert ha engem kidobnak az egyetemről mint szarba a dögöt, akkor én ottmaradok nyakig merülve. Ellenben vele. Na inkább be is fejezem mert mindjárt agyvérzést kapok.


 

 

süti beállítások módosítása